Ben jij onze nieuwe receptionist / facility medewerker (24-28 uur)?

Nieuws •

Ben jij gastvrij, praktisch ingesteld en hou je van afwisseling? Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij ons ben jij het gezicht en aanspreekpunt voor gasten en collega’s. Je combineert receptietaken met facilitaire verantwoordelijkheden en zorgt dat alles in en om ons kantoor soepel verloopt.

Ben jij onze nieuwe receptionist / facility medewerker (24-28 uur)?

Wat ga je doen?


Receptie en service

  • Ontvangen en begeleiden van gasten.
  • Zorgdragen voor een professionele eerste indruk.
  • Beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken.
  • Beheren van de algemene e-mailboxen en postverwerking.
  • Reserveren en klaarzetten van zalen en vergader- en lesmateriaal inclusief audiovisuele middelen.
  • Bestellen en verzorgen van catering.
  • Ondersteunen van collega’s bij administratieve werkzaamheden.

Faclitaire taken

  • Aansturen van de schoonmaak en externe leveranciers.
  • Zorgen voor nette en hygiënische algemene ruimtes.
  • Voorraadbeheer en bestellingen van kantoorartikelen en andere benodigdheden.
  • Coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden.

Wat breng jij mee?

  • Je bent servicegericht, gastvrij en hebt oog voor detail.
  • Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende taken.
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke rol, bij voorkeur in een kleine tot middelgrote organisatie.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent handig met Microsoft Office.
  • Flexibel inzetbaar binnen de werkdagen (maandag t/m vrijdag).
  • Een praktische en zelfstandige werkhouding.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende functie binnen een professionele en informele organisatie.
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een prettige werkplek in het hart van Papendorp (Utrecht)

Ben jij de professional die wij zoeken?
Stuur je sollicitatie naar hr@actuarieelgenootschap.nl. We kijken uit naar jouw reactie!